رونق تولید ملی | دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸

ارائه 2 هزار مشاوره به بیمه شدگان قمی در سه ماهه نخست امسال - خبر قم

 

 

خبر صداوسیمای قم


مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 2 هزار مورد مشاوره در حوزه تامین اجتماعی و خدمات آن توسط مراکز مشاوره این اداره کل به بیمه شدگان استان ارائه شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم بیان کرد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره این اداره کل با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 2 هزار مورد مشاوره در حوزه تامین اجتماعی و خدمات آن توسط مراکز مشاوره این اداره کل به بیمه شدگان استان ارائه شد، اظهار داشت: از این تعداد به یک‌هزار و 200 نفر به‌ صورت حضوری مشاوره داده شده، 500 مورد نیز طریق تلفن مرکز مشاوره و 300 مورد نیز از طریق سامانه پاسخگویی ندای تامین (1420) مشاوره لازم را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: اطلاع از بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های مربوط به بیمه سربازی، بازنشستگی پیش از موعد، بیمه قالیبافان، بیمه کارگران ساختمانی و بیمه زنان سرپرست خانوار از جمله بیشترین مباحث مطرح شده در این مشاوره‌ها بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اهمیت آگاهی بیمه شدگان و مخاطبان سازمان از قوانین، مقررات و نحوه خدمت رسانی تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان مخاطب محور حاصل مشارکت سه جانبه بیمه شدگان، کارفرمایان و دولت است و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در پورتال اینترنتی این اداره کل به آدرس WWW.QOM.TAMIN.IR آخرین بخشنامه‌ها، قوانین و اخبار ویژه بیمه شدگان اطلاع رسانی می‌شود تصریح کرد: در این پورتال دسترسی بیمه شدگان به سوابق بیمه‌ای خود و دسترسی مستمری بگیران و بازنشستگان به فیش حقوقی شان به همراه بخش خدمات آنلاین و خدمات الکترونیکی طراحی و تعبیه شده است.

موسوی تاکید کرد: با آگاهی بیشتر مخاطبان سازمان از خدمات، تعهدات و نحوه عملکرد تامین اجتماعی، زمینه خدمت رسانی بهتر مهیا می‌شود و مخاطبان به هنگام دریافت خدمات و انجام تعهدات خود با مشکلات قانونی کمتری مواجه می‌شوند. / فارس

آدرس کوتاه :