اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال | جمعه، ۲۸ مهر ۱۳۹۶

الو قم پويشی برای مطالبات مردمی از مسوولين - روابط عمومی

 

 



«الو قم» كانالی برای پیگیری خواسته‌های مردمی است كه از طریق ارتباط با برنامه‌های حوزه پیگیری صدا و سیمای مرکز قم به بررسی مشكلات و مطالبات مردم از مسوولین استان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی مركز قم؛ علی اصغر جوشقان ن‍ژاد معاون فضای مجازی مركز قم با اشاره به فراگیری شبكه‌های اجتماعی و استفاده مردم از این شبكه‌ها گفت: «الو قم» می‌خواهد نقطه اشتراك برای همه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم (بی تعارف، مردم و مسوولان، به كسی برنخوره، خبر از شما پیگیری از ما، درشهر، گفتگوی وی‍ژه خبری) با مردم باشد و بتواند با نگاه مجازی پیگیری‌های بیشتری را در حوزه فعالیت‌های خود انجام دهد.

وی با اشاره به اینكه بیش از 2 ماه از راه اندازی كانال «الو قم» در فضای مجازی نمی‌گذرد افزود: هدف از راه اندازی این كانال بررسی مشكلات مردمی در سطح استان از طریق فضای مجازی و ارائه روش‌های نوین برای سهولت در دسترسی و سرعت در پیگیری مطالبات مردمی است كه نتایج تمام پیگیری ها بدون كم و كاست در خود كانال برای اطلاع عموم قرار می‌گیرد.

معاون فضای مجازی مركز قم گفت: در حال حاضر روزانه از سوی مردم 10 مطالبه در حوزه‌های مختلف به دست ما می‌رسد و یكی از اهداف «الو قم» پرونده سازی برای مشكلات موضوعی استان مطرح شده از جانب مردم است كه با توسعه آن می توانیم بانكی جامع وكامل ازفعالیت‌ها و مطالبات را در جهت رفع مشكلات استان در اختیار مردم و مسوولین قرار دهیم .

مخاطبان استان قم می توانند برای مشارکت و ارائه مشکلات، نظرات و سوژه های خبری به نشانی ALOQOM@ در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

آدرس کوتاه :


پل های ارتباطی با صداوسیمای قم

روابط عمومی
تلفن گویا:162, تلفن:32929999
پيامك:30000553
واحد سيما
پيامك:30000251
تلفن: 42-32939040
واحد صدا
پيامك:30000252
تلفن: -32925000
واحد خبر
تلفن:32910550
پیامک: 30000253
باشگاه خبرنگاران جوان
تلفن:32941201
واحد سايت
تلفن: 32160509 ,info[at]qom.irib.ir
تلفن مركزی (تلفنخانه)
321600
02532939040-42
آدرس مرکز
قم- بلوار امین - صداوسیمای مرکزقم
کدپستی: 3716646384 صندوق پستی 313 و 879